دوستت دارم







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





اس ام اس های عاشقانه

به من گفتی پر از آینده باشم / تو رفتی همچنان در خنده باشم /

 تو دریای منی ، من ماهی تو / جدا از تو نباید زنده باشم .

--------------------------------------------------- 

اگر یاد گلی کردی نگاهی بر رخ خود کن /

 اگر یاد خزان کردی نگاهی جانب ما کن .
 

----------------------------------------------------------- 


صفایی بود دیشب با خیالت خلوت من را /

 ولی من باز پنهانی تو را هم آرزو کردم .

 

-----------------------------------------------------

 

زندگی زیباست چون تصویر ماست /

در مسیرش هرچه نازیباییست از تقصیر ماست .

 

ا--------------------------------------------------
 

تا حالا هندونه دیدی از نیسان بیفته ؟ همونجوری داغونتم !
 

ا------------------------------------------------------

 

مهربانم ای خوب یاد قلبت باشد یک نفر هست

 که اینجا بین آدمهایی که سرد و غریبند ،

 تک و تنها به تو می اندیشد و کمی دلش از دوری تو دلگیر است .

 

--------------------------------------------------------------
 

دلگیرم از تمام الفبای بی کسی ، به خصوص این پنج حرف : ف ا ص ل ه .


 --------------------------------------------------------------

کاش میشد بر جدایی خشم کرد /

شاخه های نسترن را با تواضع پخش کرد /

 کاش میشد خانه ای از مهر ساخت / مهربانی را در آن سرمشق کرد .

 

-----------------------------------------------------------------------------
 

غمگین تر از پاییز ، زمستونه که بهار ندیده ، اما غمگین تر از او منم که تو را ندیدم .


 

قارقار خبردار ، دلم شده بی قرار / دلمو نبر اینجوری ، دوستت دارم بدجوری .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط علی پوراکبر ورضا نصیر زاده در 14:47 | |